سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
آیت الله علی نکونام گلپایگانی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تربیت اساتید و طلاب و دانشجویان، تبلیغ و ترویج معارف نورانی قرآن و أهل البیت علیهم‌السلام در مناطق مختلف، مردم‌داری و تلاش‌های مستمر فقهی برگ زرّینی در زندگانی آیت الله نکونام(ره) محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پیام تسلیت آیت الله محسن فقیهی در پی ارتحال آیت الله نکونام گلپایگانی (ره) آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال مولی الموحدین امیرالمؤمنین علیه‌السلام: العُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِیَ الدَّهْرُ؛ أَعْیَانُهُمْ مَفْقُودَةٌ، وَ أَمْثَالُهُمْ فِی الْقُلُوبِ مَوْجُودَةٌ

ارتحال دانشمند فرزانه، عالم متواضع و استاد برجسته، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی قدس سره موجب تأثر فراوان گردید.

آن عالمِ عامل، نمونه یک روحانیِ آگاه، بصیر، متخلق به اخلاق اسلامی و شیفته خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام بود که اخلاق و سلوک ایشان برای همه درس و موعظه است.

تربیت اساتید و طلاب و دانشجویان، تبلیغ و ترویج معارف نورانی قرآن و أهل البیت علیهم‌السلام در مناطق مختلف و مردم‌داری آن عالم زاهد، و نیز تلاش‌های مستمر فقهی ایشان برگ زرّینی در زندگانی آن رجل الهی محسوب می‌شود.

اینجانب این مصیبت را به پیشگاه مقدّس حضرت ولیّ عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف؛ مقام معظم رهبری سلمه الله تعالی و مراجع معظّم تقلید، حوزه‌های علمیه، مردم بزرگوار گلپایگان و بیت شریف ایشان به ویژه آقازاده مکرّمشان، تسلیت عرض می نمایم و حشر و نشر با اصحاب حضرت سید الشهدا علیهم السلام برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان معزّز مسئلت دارم.

محسن فقیهی
پنجم محرم الحرام ۱۴۴۶

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha